Ju, el que passa és que el Lliure té una maquinària que permet fer qualsevol cosa, aixecar i baixar els seients, l'escenari, tenir un escenari convencional (que és el que normalment té

, tenir-lo al mig, amb dues tribunes, que és el que va passar amb L'arquitecte, etc. En el cas de l'Arquitecte, sí que la primera fila estava al mateix nivell que l'escenari, que estava abaix. En canvi, Les Tres Germanes té la disposició d'un teatre convencional, i per tant l'escenari está a sobre de les primeres fileres.
Suposo que no tindreu massa problemes perque justament la escenografia no és massa fonda, és una habitació estreta i molt allargada, com es pot veure als videos.
De fet, la Carlota Subirós va dir que li hagués agradat tenir el píblic més proper, perque ja veureu que Les tres germanes té la singularitat que els personatges parlen de com els veuran dins de 100 anys, o sigui, ens parlen a nosaltres, i això fan els actors. Però no va poder fer-ho amb l'escenari al mig, com L'Arquitecte, per cuestions técniques. Perque fan tota l'obra al mateix escenari, quan a l'obra original, per exemple, també passa al jardí de la casa i ja veureu com neva (per cert, el Bernat va dir que primer van fer els essajos sense "neu" i fins que la van ajustar va ser molest pels actors; ho va dir d'una manera que em va recordar quan al Cor va dir allò dels crancs a la platja). Per fer caure la neu (que resulta bonic, poètic), tecnicament necesiten tenir un escenari tradicional. i finalment ho van fer així.
El que té de bo és que és una escenografia molt sencilla que permet fer gira.